OKNOPLAST to jedna z najbardziej znanych marek okiennych w Europie, która powstała w Polsce ponad 27 lat temu, a obecnie posiada ponad 3500 salonów w 19 krajach na całym świecie.

Nasz rozwój nie jest przypadkowy, ale wynika z naszego zaangażowania w dostarczanie naszym klientom najlepszych produktów, na które zasługują. Choć zaskoczenie klientów w produkcji okien i drzwi tarasowych może wydawać się niemożliwe, Grupa OKNOPLAST stale rozszerza swoją linię produktów.

Rozszerza szczególnie w segmencie premium, aby sprostać zapotrzebowaniu rynku. Zawsze mamy na uwadze, że nasze kreacje są dla osób z różnych stron świata, od koncepcji do montażu.

Od 2021 roku nowo montowane okna w Polsce muszą mieć współczynnik przenikania ciepła nie wyższy niż 0,9 W(m2K), wymóg ten spełniają i przewyższają wszystkie okna z naszej linii produktowej.

Nasi klienci doceniają ochronę okien przed utratą ciepła i szczelność, a bestsellerem są energooszczędne okna Winergetic i Pava. Okna Pava, o współczynniku przenikania ciepła wynoszącym zaledwie 0,73 W(m2K), zostały stworzone, by skutecznie zapobiegać stratom ciepła i są reklamowane hasłem „Stworzone dla energii”.

Okna cieszą się popularnością nie tylko ze względu na swoją termoizolacyjność, ale także minimalistyczny design i duże przeszklenia.

Wiodącymi oknami na polskim rynku są okna Prismatic, które są zaprojektowane jako ciepłe i mają klasyczny kształt profilu. Okna te mają większe szyby niż inne okna tej samej wielkości i wpuszczają do wnętrz więcej światła dzięki cieńszemu profilowi o 10 proc. i węższemu ruchomemu słupkowi o 33 proc.

Wydaje się, że Polacy preferują okna zarówno ciepłe, jak i szczelne, o innowacyjnych funkcjach i wysokiej jakości.

Najpopularniejsze okna Oknoplast w Polsce